Ekstramateriale: Treholt-sangene til RadioReactionen

Flere har spurt oss om vi kan legge ut Treholt-musikalen fra sendingen 4.oktober. De to sangene får du i mp3-format her (tekstene ligger i kommentarfeltet):

RadioReactionen20101004: KGBs sang til Arne T

RadioReactionen20101004: Arne Ts sang til Gro

https://radioreactionen.files.wordpress.com/2010/11/radioreactionen20101004-kgbs-sang-til-arne-t.mp3

https://radioreactionen.files.wordpress.com/2010/11/radioreactionen20101004-arne-ts-sang-til-gro.mp3

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Ekstramateriale: Treholt-sangene til RadioReactionen

  1. osundeli sier:

    KGBs sang til Arne Treholt

    Vi ser du jobber for partiet
    Vi har et jobbtilbud til deg
    Som vil forandre hele livet
    Og det vil nok betale seg
    På statsrådens kontor vil du finne,
    Dokumenter vi vil gjerne se
    Om forhandlinger vi vinne
    Send dem av sted til KGB

    Også samles vi i Wien
    Penger vet du at du får
    Og Arne du skal bedre enhver arbeiders kår
    Også drar du hjem til UD
    Med de penger du har fått
    Og ikke la deg lure av PST og POT

    Arne Ts sang til Gro

    Nå sitter jeg og spikrer paller
    Og Gro, nå må du hjelpe meg
    Jeg ser at muren står og faller
    Jeg vil så gjerne dra min vei
    Alt det gamle vi med jorden jevner
    Opp av mørket skal beviser frem
    Jeg intet har, men PST jeg stevner
    Som har ransaket mitt hjem

    1.mai ses vi i toget
    Om jeg min frihet får
    Og Gro, slå ut håret, tiden leger gamle sår
    Også samles vi på valen,
    Seieren vet vi at vi får,
    Og internasjonalen skal få sin folkevår

Legg igjen en kommentar

